icon

Програма навчання

  • Як ми навчаємо?

    Ми навчаємо дистанційно та за очною програмою, що повністю відповідає формату та навчальній програмі до якої звикли учні, але використовуючи електронні носії.

  • Які інструменти програми?

    Навчальна платформа школи містить всі необхідні інструменти для успішного навчання онлайн, а також забезпечує постійний доступ до навчальних матеріалів.

  • Який формат?

    Формат живих уроків дає змогу успішно взаємодіяти учням та вчителям: ставити питання, доводити думку, обговорювати та жартувати.
    Offline школа у віртуальному форматі.

  • Які можливості програми?

    Індивідуальна траєкторія навчання в нашій школі дає змогу враховувати інтереси та потреби кожного учня, повернутися до важливих тем, повторити необхідне, надолужити прогалини в навчанні.

    "Софі-Емілі" працює за програма НУШ з поглибленим вивчення іноземних мов та ІТ-технологій. А саме, програма НУШ-1 по Савченко,відповідає вимогам Нової української школи та включає навчальні стандарти , які допоможуть не розгубитися дитині в 1 класі під час засвоєння нових знань та вмінь. НУШ по Савченко - це інтеграція чотирьох галузей: громадянської, історичної, природничої та здоровязбережувальної.
    У програмі НУШ -1 українська мова і математика не інтегруються. Олександра Савченко пояснює це тим, що у першому класі важливо сформувати базові вміння – читати, писати, малювати, а перед тим як діяти – мати певний рівень знань про способи діяльності.
    “У нас у першому класі зберігається предмет “Навчання грамоти”. Він і так інтегрований, бо поєднує навчання писати, читати і роботу з дитячою книжкою. Так було традиційно. Математику не поєднуємо з іншими курсами, бо діти й так вчаться не тільки рахувати, але й просторово мислити, складати моделі, працювати за алгоритмом. Ці предмети і так багатофункціональні”.


    Нова програма кардинально не схожа на традиційну. Простір для навчання створено «мотивуючий». Також згідно НУШ в процесі навчання, діти будуть використовувати планшети, мультимедійні дошки, грати в інтелектуальні та економічні ігри. Вводяться електронні щоденники та електронні журнали.

    Принцип ведення уроків теж змінено. Згідно нововведень, заняття являють собою практичні кейси, а акцент з зазубренням змінено на вміння критично мислити.
    Окремо варто відзначити нюанси з домашніми завданнями. У НУШ для учнів першого класу вони не передбачені взагалі. Починають ставити д/з з другого класу, підбираючи обсяг завдань так, щоб діти витрачали на виконання не більше 45 хвилин, учні 3 класу - 70 хвилин, а четвертого - до 90 хв.

    Оцінювання знань починається лише з 3 класу, а замість табелів учням молодшої школи видається Свідоцтво досягнень .Тут панують співпраця та взаєморозуміння. Адже тільки так можливо втілити головну мету: змінити освітнє середовище, впровадити навчання для життя.

    І врешті – зробити українську школу відкритою, цікавою та сучасною.

  • Який розвиток для дітей?

    Вчимо дітей працювати з інформацією й розвиваємо навички, необхідні для подальшого навчання, планувати час, організацію роботи. Дитина сама вирішує, коли їй зручно навчатися.
    Завдання вчителя - зробити урок цікавим, щоб дитина сама захотіла долучитись до цього уроку.

  • Який використовуємо підхід?

    Наші вчителі завжди готові допомогти учням дистанційної школи із засвоєням онлайн матеріалу, поясненням тестів та обговорити результати.
    Можливість сумісництва іншого навчання, обравши для себе зручний розклад та темп.

  • Формат offline?

    Зібрані методичні матеріали дозволяють навчатись ефективно, засвоювати та повторювати пройдений матеріал, а також, знайти прогалини та повернутись до незрозумілого:
    відеопрезентації
    опорні конспекти
    завдання для самостійного виконання
    додаткові матеріали й тести для самоперевірки

  • Формат online?

    Ми врахували потреби наших клієнтів та створили 3 формати on-line навчання, щоб якомога краще задовольнити запити та бути поруч при будь-яких обставинах.
    On-line навчання не потребує участі батьків. Учні отримують інформацію у форматі живих уроків, різниця полягає лише у носії інформації, в даному випадку, знадобиться ноутбук або планшет.
    Зворотний зв’язок від педагогів надається в кінці кожного тижня або за запитом батьків протягом тижня, якщо це потрібно.