Індивідуальна траєкторія навчання в нашій школі дає змогу враховувати інтереси та потреби кожного учня, повернутися до важливих тем, повторити необхідне, надолужити прогалини в навчанні.
"Софі-Емілі" працює за програма НУШ з поглибленим вивчення іноземних мов та ІТ-технологій. А саме, програма НУШ-1 по Савченко,відповідає вимогам Нової української школи та включає навчальні стандарти , які допоможуть не розгубитися дитині в 1 класі під час засвоєння нових знань та вмінь. НУШ по Савченко - це інтеграція чотирьох галузей: громадянської, історичної, природничої та здоровязбережувальної.
У програмі НУШ -1 українська мова і математика не інтегруються. Олександра Савченко пояснює це тим, що у першому класі важливо сформувати базові вміння – читати, писати, малювати, а перед тим як діяти – мати певний рівень знань про способи діяльності.
“У нас у першому класі зберігається предмет “Навчання грамоти”. Він і так інтегрований, бо поєднує навчання писати, читати і роботу з дитячою книжкою. Так було традиційно. Математику не поєднуємо з іншими курсами, бо діти й так вчаться не тільки рахувати, але й просторово мислити, складати моделі, працювати за алгоритмом. Ці предмети і так багатофункціональні”.
Нова програма кардинально не схожа на традиційну. Простір для навчання створено «мотивуючий». Також згідно НУШ в процесі навчання, діти будуть використовувати планшети, мультимедійні дошки, грати в інтелектуальні та економічні ігри. Вводяться електронні щоденники та електронні журнали.
Принцип ведення уроків теж змінено. Згідно нововведень, заняття являють собою практичні кейси, а акцент з зазубренням змінено на вміння критично мислити.
Окремо варто відзначити нюанси з домашніми завданнями. У НУШ для учнів першого класу вони не передбачені взагалі. Починають ставити д/з з другого класу, підбираючи обсяг завдань так, щоб діти витрачали на виконання не більше 45 хвилин, учні 3 класу - 70 хвилин, а четвертого - до 90 хв.
Оцінювання знань починається лише з 3 класу, а замість табелів учням молодшої школи видається Свідоцтво досягнень .Тут панують співпраця та взаєморозуміння. Адже тільки так можливо втілити головну мету: змінити освітнє середовище, впровадити навчання для життя.
І врешті – зробити українську школу відкритою, цікавою та сучасною.